dijous, 23 de desembre del 2010

Col•lapse

Sacromonte 33 – Ho sen team 41

Partit lleig, lleig el d’ahir. Defenses 2-3 tancades, molt control de les transicions defensives, moltes mans i contactes, i la permissivitat arbitral van fer que el partit sembles un Turquia – Grecia.

No obstant, els Kings portaven el ritme al principi i guanyaven la primera part de 6 punts 19-13, si, si, 19-13 en 2 quarts!

A la segona part, intent de canvis tàctics per millorar l’annotació amb 4 homes exteriors i un interior per generar més espais. Però no hi havia manera. Els Payos provaven de sortir al contraatac, però Ho sen tim estava molt atent a la transició. I a més no era el dia de cap dels jugadors. Pilotes que sortien de dins, basquets fàcils fallats, cap tir exterior, i tot i això s’arribava a l’últim quart amb victòria parcial de 2 punts, 27-25.

Llavors va venir el col·lapse, a l’últim quart la desesperació va ser màxima, no entrava absolutament res. Col·lapse brutal en atac, i Ho sen tim, veient que les defenses dominaven, buscant tirs de mitja distància i exteriors, que en el seu cas si que van entrar.

Al final, i per colmo, la taula no va parar els dos últims minuts perquè deia que el partit no estava empatat. Si 30-35 a falta de 2 minuts no és un resultat ajustat jo sóc Lebron James!

Vull veure el percentatge de tir de les estadístiques, escandalós! No era el nostre dia.

4 comentaris:

Gus ha dit...

Res tu, un partit que hauriem d'haver guanyat i... quin desastre de partit
Ara toca un entrenament a veure si aquests nadals agafem una mica el ritme amb els torrons!

miku ha dit...

putu desastre - putu miku - perdó a tots per la meva anti-aportació - quina manera més àgria d'acabar l'any basquetbolístic - sigh - jo que creia que aquest seria el meu any... buuaaaaaaaaaaa

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Paios, res de queixes!
Hem d'aixecar el cap i aprendre de les nostres errades. Això ho hem de remuntar.

Pit i collons!

miku ha dit...

nono, si jo tinc clar que aquest any com a mínim quedem entre els 4 primers i possiblement en el top 2, però si un té un dia de merda també és de llei que el deixin cagar-se en sa puta vida, no?

i malgrat la merda de partit que em va sortir ha sigut en el que més he aprés del que portem de lliga, junt amb el dels grillos. yo tomo nota y aplico lo aprendido, no preocuparse, la motivació està al màxim; sino no m'hauria jugat ni una.

apa ceti tio, torna aviat

abraçada