dimecres, 26 de gener del 2011

Superiors

Sacromonte Kings 55 – Aquiles talone 40

Els Kings sumen la tercera victòria en un partit en el qual els va costar arrencar, però que van guanyar còmodament, sense gaires dificultats.

Aquest cop, malgrat les baixes, Sacromonte Kings presentava més efectius que el rival, 7,5 contra 6 homes. Els Kings sortien amb la mateixa filosofia que els va donar resultats contra Hostafranchs, individual semipresionant. I només començar el partit basquet fàcil del Marçal en una de les seves penetracions per darrera (que malament sona això). A la següent jugada rebot ofensiu del Gus, i un altre basquet massa fàcil.

Els Kings es van confiar veient la seva superioritat, contra un rival sense joc interior fort i van començar a baixar el ritme (15-11 al 1er quart).

Fase de nerviosisme en el segon, els Payos feien errades incomprensibles i Aquiles sortia al contraatac i endossava un parcial negatiu als Kings. El sentiment era de “com aquesta gent ens pot estar disputant el partit!” i això va fer que hi hagués una mica de descontrol i desajustos en el joc d’equip. Només el Dani aguantava el tipus amb les seves suspensions des de mitja distància.

En aquest moment, jo mateix, que m’havia vestit de curt i que havia fet la roda d’escalfament vaig pensar “Aquesta és la meva, ara entro jo hi ho arreglo”. Però que va, 3 tirs fallats i la falta de ritme em feien tornar a la realitat. (empat a la mitja part! 24-24)

Al tercer quart els Payos van sortir conscienciats en que havien de tenir respecte al rival i jugar concentrats i al màxim (rollo Guardiola), i la cara del partit va canviar completament. Parcial de 12-4 amb una defensa sense fissures.

L’últim quart va ser plàcid. L’Ander, en estat de gràcia, enxufava tot el que havia fallat en el primer temps i l’Arnau sentenciava el partit amb el seu tir exterior.

Victòria de 15 en un partit irregular però, aquest cop, sense fallar en l’objectiu. Amb els equips forts del grup haurem d’anar més en compte.

3 victòries – 2 derrotes. Tornem a dalt!


Enviat des del meu I-Payo

2 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Olé mis ninioh!!!

Gus ha dit...

aiii! llo tamvien quiero un I-Payo!