divendres, 3 de juny del 2011

Sessions preparatòries per la fase final

Gent! La temporada s’acaba, pot ser només ens quedin dos partits per jugar, estem a les portes d’uns nous 4rts de final, fase que el nostre estimat equip mai ha sigut capaç de superar, i com a coach titular que vol agafar-se un any sabàtic em vaig obligat a demanar-vos un esforç per a la penúltima setmana de competició amb l’objectiu d’aconseguir una nova fita en la historia dels Sacromonte Kings.

Així que, plantejo les següents sessions extraordinàries d’entrenament:

- DILLUNS 6 – 21H – SESSIÓ D’ENTRENAMENT A PORTA TANCADA PER PREPARAR ELS 4RTS DE FINAL.

- DIMECRES 8 – 22.15H – PARTIT CONTRA UTE BASQUET (PRÀCTICA DEL QUE HAGUEM ENTRENAT)

- DIVENDRES 10: 30-45 MINUTS DE CURSA CONTINUA PER ESTAR A TOPE PEL DILLUNS.

- DIUMENGE 12: ELS QUE TINGEU OPORTUNITAT, SESSIÓ DE TIR PQ NO TINGUEM LA MÀ FREDA DILLUNS (100 TIRS LLIURES, 50 TIRS MITJÀ DISTÀNCIA I 50 TRIPLES).

- DILLUNS 13: 4RTS DE FINAL

Per cert, m’aniria bé de saber qui vindrà dilluns 13 als quart de final i qui no podrà venir. Així podem plantejar millor l’estratègia de partit!!

A tooope!!!! Super PRO (com diu el Dani). Aquest any sí!!

4 comentaris:

Gus ha dit...

Com que només queden 2 partits... fins que els resulats no diguin el contrari ens queden 4 partits!

Jac ha dit...

Grillos va perdre contra Amigos de los arbitros, però té basquet average a favor contra Labios.

O sigui que les apostes apunten a Grillos com a rival.

Però jo no em mullo amb els de tot basquet ens podria tocar Hostafranchs i tot

Gus ha dit...

Ostres, ostres... jo tampoc descartaria un enfrontament contra hostafrancs, coneixent els de tot basquet!
Atenció, atenció, Carloses s'enfrontarà a quarts a l'únic equip que l'ha derrotat aquesta temporada... hi haurà sorpresa?

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Les sessions de divendres i diumenge, al Gus, a l'Andrés, i a mi ens agafen al Aneto. Si els deus de la muntanya ens acompanyen, clar!